Variatie is king in een contentstrategie
2217
post-template-default,single,single-post,postid-2217,single-format-gallery,qode-core-1.0,suprema-ver-1.7.2,,qodef-smooth-page-transitions,qodef-blog-installed,qodef-header-standard,qodef-sticky-header-on-scroll-down-up,qodef-default-mobile-header,qodef-sticky-up-mobile-header,qodef-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,"> <!-- Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;

Jolie Jacobs versterkt Byline

Jolie Jacobs versterkt Byline

Allround mediamaker Jolie Jacobs is per 1 februari 2019 in dienst getreden bij Byline. Ze gaat grote verhalen maken voor diverse uitgaven en zal daarnaast inspirerende mediaconcepten ontwikkelen.

Jolie is van vele markten thuis: radio, tv, print en online. Liefde voor ‘storytelling’ zat er al vroeg in. Jolie: ‘Ik herinner me het geluid van mijn vaders typemachine dat net zo lang door de woonkamer ratelde totdat zijn boek af was. Ik hield van de geur van inkt en het font van de letters. Geen wonder dat verhalen vertellen mijn core business is geworden. Eerst via het produceren van tv-programma’s, toen als radiomaker en nu als interviewer en schrijver.’

In de mediaconcepten waaraan Jolie haar energie besteedt, staat het verhaal altijd centraal. Of het nu inspirerend, verbijsterend, ontroerend, informatief of grappig is. Verhalen zetten aan tot beweging, en juist die kwaliteit is wat Jolie hoopt bij te dragen aan de dienstverlening van Byline.